Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Akceptuję politykę wykorzystywania plików cookies w serwisie zamknij
FAQ

Jak przesłać Avatar

Przejdź do swojego konta ("Moje konto" w prawym górnym rogu strony) i kliknij na Avatar. Będziesz mógł przesłać swój obraz prosto z komputera. Jeśli dostępna jest galeria wcześniej wgranych awatarów, możesz też wybrać swój aktualny awatar bezposrednio z niej.

Jak zmienić zdjęcie profilowe

Przejdź do "Zdjęcia" -> "Moje albumy", wejdź do albumu o nazwie "galeria nazwaużytkownika", kliknij na "Organizuj" - a następnie myszką przestaw kolejność zdjęć, pierwsze zdjęcie będzie wyświetlane jako Twoje zdjęcie profilowe (nie mylić z Avatarem).

Jak mogę edytować swój profil?

Przejdź do Moje Konto i kliknij Edytuj profil LUB wejdź na swój profil i kliknij na Edytuj. Będziesz mógł zmienić zawarte tam informacje

Jak mogę zmienić moje hasło dostępu do portalu?

Przejdź do Moje Konto i kliknij Edytuj profil (w bloku Zarządzanie kontem) lub przejdź do Mój profil i kliknij przycisk Edytuj. Znajdziesz tam między innymi pola do zmiany hasła. Wpisz dwukrotnie to samo hasło w oba pola i kliknij Zapisz.

Jak wysłać prywatną wiadomość do użytkownika??

Są dwa sposoby, aby tego dokonać 1) Kliknij na ikonę wiadomości w menu użytkownika a następnie Utwórz. W polu odbiorcy podaj nazwę użytkownika do którego chcesz napisać. Jesli uzytkownik istnieje w trakcie wpisywania nazwy będzie się pojawiać jego nazwa. Pozwoli to ustalić czy nazwa użytkownika jest poprawna. 2) W profilu użytkownika kliknij Wyślij Wiadomość.

Czy mogę zobaczyć jakie wiadomości wysłałem?

Kliknij na ikonie wiadomości a następnie Wysłane. Przeniesie cię to do strony na której zobaczysz historię wysyłanych wiadomości i pozdrowień.

Przypadkowo usunąłem nie tę wiadomość czy mogę ją przywrócić?

Kliknij na ikonę wiadomości w menu użytkownika a nastepnie kliknij Kosz. Zostaną wyświetlone wiadomości i pozdrowienia które zostały usunięte. Wybierz wiadomość i kliknij Przywróć Wybrana wiadomość pojawi się w Odebranych.

Czy moje wiadomości są tu na zawsze czy do czasu aż ich nie usunę?

Aby zapewnić wydajnośc serwisu stare wiadomości mogą być okresowo usuwane.

Jak działają subskrybcje?

W momencie rozpoczęcia subskrybcji konkretnego uzytkownika pojawi się on na twojej stronie subskrybcji. Będziesz informowany o zmianach na jego profilu i o dodawanych treściach takich jak blogi, zdjęcia, filmy etc.

Jestem nękany przez innego użytkownika. Co mogę zrobic??

Możesz go zablokować Jeśli problem występuje nadal, zgłoś to administracji.

Dlaczego moje konto zostało zamknięte

Bezwzględnie egzekwujemy naruszenia warunków korzystania ze strony, których akceptacja jest wymogiem ukończenia procesu rejestracji. Jeśli uważasz,że nie słusznie konto zostało zamknięte , prosimy o kontakt z administracją serwisu

Dlaczego w statusie mojego profilu napisane jest Zatwierdzone?

Administracja może decydować o tym które konta zostaną aktywowane.

Dlaczego nie mogę się zalogować?

Najczęstszym powodem jest włączony CAPS LOCK. Spróbuj się zalogować z wyłączonym CAPS LOCK. Jeśli to nadal nie pomoże, prosimy skorzystać z przypomnienia hasła.

Mam zablokowane konto - mogę się zalogować, ale nie mogę oglądać profili ani wysyłać wiadomości

Zapewne masz zawieszone konto (albo sam to zrobiłeś albo zostało zawieszone z powodu długiej nieaktywności). Aby je odblokować należy:

  • Zalogować się na swoje konto i wejść w opcję - Moje konto (prawy górny róg ekranu)
  • W opcji "Zarządzanie kontem" po prawej stronie - znajdziesz informację Status profilu: W zawieszeniu
  • Kolejno kliknij na "Informacja", w oknie kolejnym "tutaj", a następnie "Aktywuj konto"
i gotowe.

Jak usunąć swoje konto z portalu

Przykro nam, że zdecydowałeś się na usunięcie swojego konta, pamiętaj, że zawsze zamiast usunąć możesz swoje konto tymczasowo zawiesić. Jeśli jednak jesteś pewien, że chcesz skasować swoje konto (tracąc m.in. wszystkie wiadomości wymienione z innymi użytkownikami naszej strony) - wejdź w opcję Moje konto (prawy górny róg ekranu), a następnie odszukaj opcję w menu "Usuń swoje konto", po potwierdzeniu - Twoje konto zostanie skasowane.